30.5.09

09 Yaz Trendleri 2 :)

Spor Giyim

Şöyle ki spor yapıp,sağlıklı yaşamanın moda olduğu(!) şu günlere ayak uydurmaktan mıdır,yoksa rahatlığımdan ödün vermem diyenler için bi kolaylık mıdır bilemiyorum ama bu yaz spor giyinmek modacılar tarafından trend sayılmış.Klasik spor markaları dışında ünlü tasarımcıların da mercek altına aldığı bu trendi tamamiyle uygulamak günlük hayatta komik olabilir tabi ama akşamları hafif serin geçen mevsim itibariyle üstünüze alıcağınız bi eşofman üstü sizi farklı tarzlarda,farklı şekilde temsil edebilir diye düşünüyorum.ALL dergisinin kombin yarışmasına gönderdiğim kombinde 1 ürün 4 stil uygulamıştım,orda da spor giyimi kullanabileceğiniz bi alternatife yer vermiştim.mini kot şort üstüne DKNY’nin siyah,omuzlarında neon yeşili ve kırık beyaz bulunduran bi eşofman stili ceketini topuklu ayakkabılarla tamamlamıştım.işte tam olarak bundan bahsediyorum.eşofman üstlerini veya altlarını bir arada kullanmak sadece spor yaparken hoş olur,bana göre.onları dolapta bekletmek yerine topuklu ayakkabı-jeanleriniz ile kombinleyin kesinlikle stylish durucak :)








PS:Stella McCartney ve Jeremy Scott'un(üstte) Adidas için hazırladığı koleksiyonlara dikkat!

Marine Etkisi

Her yaz olduğu gibi yine klasik konuşuyor:D D&G podyumlarında rastladğımız lacivert,beyaz ve kırmızı 3lüsü kalbimizi çaldı desek yalan olmaz hani :D
Bu 3 renk mükemmel ötesi uyumlu,e hal böyle olunca bunları nasıl kullanırsanız kullanın hoş duruyo yahu! Ama madem bişiler yazıyorum adam gibi yazıyım:D bu stili armalı polo tişörtlerde,beyaz pantolonlarda,çizgili bodylerde,askeri tarz blazerlarda,fularlarda,dolgu topuklu ayakkabılarda ve klasik güneş gözlüklerinde aramanızı şiddetle tavsiye ediyorum :)

Degrade

Kesin degrade de neyin nesi dediniz:D bildiğiniz renk geçişinden bahsediyorum.koyudan açığa açıktan koyuya…bunu tarif etmenin başka yolu yok sanırım:D dolayısıyla direk nasıl uygulayacağınıza geçiyorum.renk geçişleri gece kıyafetlerinde mükemmel duruyor.ister uzun ister kısa olsun farketmez.gece kullandığınız degradeyi koyu rengin ayakkabısıyla ve portföyüyle tamamlayabilirsiniz.casual’a gelirsek şifon tarzı ince kumaşlı tişörtlerde,diz hizasındaki kolsuz elbiselerde,kısa kollu tuniklerde veya fularlarda kullanılabilir :)
PS:Yukardaki eşofman üstü de spor giyimle degrade arasında bi yere girsin madem :)


Yaz Trendleri benden bu kadar,umarım yardımcı olabilmişimdir :)

Hiç yorum yok: