9.9.09

2009-2010 Kış Trendleri

Öncelikle biraz gecikmiş bi yazı olduğu için hepinizden sonsuz özür diliyorum,ama siz beni affedersiniz :)


Punk Havası
benim bu sezonda en beğendiğim trendlerden biri.asi,agresif ve kendinden emin.tasarımcılar bu sezon çekiciliği anarşide bulmuş gibi.bakalım bu trendi nasıl uygulayabiliriz.
kumaşlarda deri;ağırlıklı tercihiniz olmalı.deri ceketler bu sezonun en ağır vuruşu.ve deri taytlar..geçen sezon da baya karşımıza çıkmıştı,bu sezonda da tahtını kimselere bırakmıycak gibi.taytların yanında şort ve pantolonlarda da deri hakimiyeti söz konusu.kırmızı renk de bu trendin bonusu.salaş tişörtler,yırtık jeanler,uzun bootie'ler ve kullanabildiğiniz her yerde zımba,zincir detayı.


Parti Zamanı
80'lerin cazibesi hiç bitmesin istiyorum ben ve direk trendin uygulamasına geçiyorum.geçen sezonun sonlarına doğru bi 'güçlü omuzlar' yükselişi gördük.vatkalarla kabartılan omuzlar ön plana çıkmıştı.bu trend için hala geç değil,kabartın omuzları,gösterin gücünüzü :)
deri taytlar burada yine karşımıza çıkıyor,derisiz kış sezonun unutun.
ve jean..jean yelekler 80'lerin en önemli parçasıydı herhalde.yırtık jean pantolonlar,yine jean üstlerle kombinlenicek bu sezon.tabi ne kadar güzel olucağı tartışılır ama siz kot pantolon,renkli bir tişört ve yine alta giyilen kotun renginden jean bi yelekle hoş bi görüntü ortaya çıkarabilirsiniz.
bol bol renk ve geometrik desenler kullanmanız benden tavsiye.ayrıca hayvan desenleri de ön planda olanlar arasında.


Göçmen Kuşlar
şehirde folklorik kıyafetleri bi düşünün,çünkü önümüzdeki mevsimlerde sık sık karşılaşıcaz.etnik desenler,pastel renklerin arasına serpiştirilmiş canlı pembe ve maviler.uzun hırkalar,mini tuniklerin altına giyilen yün taytlar bu trend için hoş bi uygulama olabilir.


Mademoiselle
paris..şehir olarak milyonlarca kişiyi büyülüyor belki ama bu sezon moda açısından ele alınmış.paris hanımefendilerinin şıklığını mercek altına alsanız iyi edersiniz :)

dantel detayı,gecelikler ve üstüne giyeceğiniz blazerlar,inciler,eldivenler,etek-ceket şık takımlar için dolabınızda yer açın :)

2 yorum:

Nil dedi ki...

Çok güzel bir post hazırlamışsın blog da pek güzel takipteyim ;)

newyorkglazer dedi ki...

çok teşekkür ediyorum :)
gurur duydum :)