9.9.09

First Mim

style by t'de gördüm bu mimi ve yapmayan herkese ithaf etmiş :) ben de üstüme alındım :)

_Hangi şehirde yaşıyorsun?

Antalya

_Mesleğin?

Öğrenci

_Blog yazmaya başlama kararını nasıl aldın?

Geçen yıl takip ettiğim edebi bi blog vardı ondan çok esinlenip ben de açmıştım bi tane ama baktım ki zevk almıyorum onu kapatıp chase the glaze'i açtım ve şimdi çok mutluyum :)

_Ne kadar süredir blog yazıyorsun?

Ağustos 2008

_Blogunu hangi sıklıkla ziyaret edersin?

Boş bulduğum her an açar bakarım :) kaç kişi girmiş,kimler ne yazmış..olmadı boş boş bakar gülümser kapatırım :)

_Pc açıldığında bloğunu açmak kaçıncı sıradaki iştir?

4.sıra sanırım,yalan olmasın.

_Başka bir blog sayfasında görüp aldığın birşey ya da gittiğin bir yer oldu mu?

Şu an için hayır ama bi dahaki alışverişimde muhtemelen olucak :)

_Blogunda hangi konulardan bahsetmek seni mutlu eder?

Modadan,gördüğüm,dikkatimi çeken şeylerden,hayattan..aklıma ne gelirse,canım o an ne isterse :)

_Bloglarda gördüğün diğer blog arkadaşlarını eklemekte seni cezbeden ne olur?

blogunun içeriği,yazdıklarından anladığım kadarıyla kişiliği.
izlediğim blogları ise okurken zevk alabilmeye bağlayarak seçiyorum :)

_Blog aracılığıyla para kazanma fikrine nasıl bakıyorsunuz?

şimdilik istemem ama bi gün neden olmasın :)

_Blog arkadaşlarınla buluşma, biraraya gelme fikrine ne dersin?

Antalya'da hoş bloggerlar varsa neden olmasın :)

_Bu soruları kimler cevaplasın?

CemreCemreCemre,Imagine! ve Sui :)

Hiç yorum yok: