25.10.09

ama böyle de tatlı olunmaz kiiiiii


evet mehmet ali alabora'cığım senden bahsediyorum.türk erkekleri içinde şu aralar en sevdiğimsin bil bunu.bööyle 'az önce vazo kırmış da odasına kaçmış' izlenimi verip aynı zamanda 'el öpmeye akraba ziyaretine gelmiş şirin çocuk tiplemesi'ne nası girebiliyosun yaaaaa?

ayrıca şirin olduğun kadar yakışıklısın da k5('güzel olduğunuz kadar küstahsınız bayan' gibi bişi oldu bu yahu.)

ah ulan ah.

böyle sevgilim olmalı benim.

ama yok olmasın.yolda yürürken insanlar bakıyo diye kıskanırım,ayrılırım ben kesin.


yalnız ne biçim de senaryo yazdım yürrüüü beeee :D

sonuç olarak mehmet ali alabora çok yakışıklıdır.bu kadar.

3 yorum:

Unknown dedi ki...

öff bir memoli tipi vardıya bunun o zaman aşıktım buna :) ama şimdi düşünüorum amma kro bir diziymiş :) kek gbi bayıla bayıla izlemişiz :D

newyorkglazer dedi ki...

hahah :D küçükken 'büyüyünce ne olucaksın' sorusuna 'memoli olcam ben' demeyen erkek çocuğu yoktur herhalde :D ayrıca saçlar çok ofsayttı ya :D

EgoBurst dedi ki...

ben demedim. ben süperman olcaktım. oldum da yani.