24.10.09

Lady GaGa ''The Fame Monster''

geçen sene çıkardığı ilk albümü 'the fame'le gerek müzik eleştirmenlerinden gerekse dinleyicilerden müzikal açıdan tam puan alan lady gaga 2.albümü 'the fame monster'ı geçtiğimiz günlerde piyasaya çıkardı.
albümün fotoğrafları farklı farklı tarzlarda olsa da en çok örneğin 80'lerin renkli stiliyle shoplanmış fotoğraflarda olduğunu görüyoruz.
şahsen ben tüm fotoğrafları ayrı ayrı beğendim.
albümden ilk çıkan single'ın adıysa 'bad romance'.şarkı başlarda gogol bordello tadı verdi ama sonra klasik GaGa sounduna döndü.değişik bi şarkı.henüz kesin bi yorum yapamıyorum onun için.ama zamanla seveceğime eminim :)
bir de şöyle bi mevzu var ki Lady GaGa büyük bi kitle tarafından sevilen bi sanatçı,peki albümünü niye böyle sessiz sedasız çıkarıyo bunu anlayabilmiş değilim henüz.mantıklı cevabı olan yorum yapmalı,beni aydınlatmalı :)

sevgiler,saygılar

2 yorum:

Unknown dedi ki...

benim bildiğim kadaryla bu yeni bir albüm değil fame albumune 9 parca daha ekleyip piyasaya sürmüş gerçi öyle oluncada yeni oluyor :) karışık bir iş :D

newyorkglazer dedi ki...

konu lady gaga olunca karışık olmaması ilginç olurdu zaten :D
önceki albümdeki parçaların değişik versiyonları var diye duymuştum ben de.doğrudur yani :)