28.11.09

500 Days Of Summer-for Fashion

geçenlerde 'Aşkın 500 Günü'nü izlediğimi sizinle paylaşmıştım.şimdi de bu filme farklı bir açıdan bakmanızı istiyorum sizden :) filmi izleyenlerin dikkatini kesinlikle çekmiştir,filmin ana karakterleri olan Tom ve Summer'ın giyimleri gerçekten çok hoş.tabi sadece övmekle olmaz,ben birkaç tüyoyla onların tarzını nasıl kopyalayabileceğimizden bahsetmek istiyorum :)


öncelikle Summer'dan başlayalım.bu karakteri canlandıran Zooey Deschanel'in doğal güzelliği görünümüne fazla önem vermeden de onu gayet hoş kılıyor zaten..üstüne bir de vintage kıyafetler eklenince gerçekten mükemmel bir görüntü çıkmış ortaya(Zooey günlük hayatta da vintage kıyafetler kullanmaktan yana).dilerseniz şimdi Summer'ın tarzındaki ana ögelere dikkat edelim.
1-Elbiseler:Genel olarak desenli ve 60ların havasını veren modeller tercih edilmiş.
2-Yüksek bel:Şort,pantolon,etek..ne olduğu önemli değil sadece yüksek bel.
3-Fırfır ve Kurdale:Gömleklerde fırfır ve kurdaleler bolca kullanılmış.Saç aksesuarlarında da kurdaleleri görmek mümkün.
4-Kahkül:Aslında kahkül Summer'ın stilinin en önemli kısmı.Giyimini destekleyen bir görünüm oluşturuyor.
5-Sempatiklik:Açıkçası eğer hamurunuzda yoksa,Summer gibi şirin olma yolunda ne yapsanız kâr etmez.Ama denemede fayda var :) Giyim,saç baş herşey tamamsa artık biraz sempatik olmanın zamanı gelmiş demektir.Etrafınıza gülümseyin,bakın size nasıl geri dönüşü olacak :)



sıra Tomda.kendisini canlandıran arkadaşı daha önce görmemiştim ama gayet sevimli bir insanmış o da :) direk tarzına geçelim.1-Gömlekler:Sanırım film boyunca sadece yatarken çıkardı üzerinden :) Zaten bir erkekte en hoş duran şey gömlek bana kalırsa.Kaygısız ve şık.
2-Kazak ve Süveterler:'Bir gömleğin üstüne en iyi ne gider?' sorusuna mis gibi bir cevap :) Kazak ve süveterler Tom'un tarzının vazgeçilmezlerinden.
3-Kravat:Tabi ki takoz memur kravatlarından değil,ince kravat sizi her zaman 1-0 önde başlatır maça :) Tom da böyle düşünmüş olacak ki kravatlar vazgeçemediği aksesuarlardandı.
4-Kulaklık:Utangaç biri olmanın verdiği bir duyguyla olsa gerek kendini kabuğuna çekmek için kulaklıklarını takıyordu Tom filmde.Kıyafetlerindeki ciddiyeti hafif de olsa kırıyordu bu şekilde.
5-Postacı Çantaları:Kulaklıklar için yaptığım yorum bu çantalar için de geçerli.Görüntüyü sporlaştırıyor.


ben filmi de,onu bu bakış açısıyla izlemeyi de sevdim açıkçası :) size de tavsiye ediyorum.
sevgiler

Hiç yorum yok: