13.11.09

Lady GaGa wants your Bad Romance

geçtiğimiz günlerde single olarak piyasaya sürülen 'Bad Romance' isimli parçadan bahsetmiştim.bugünse ona çekilen klipten bahsedeceğim.
klip genel olarak tipik sado-mazo Lady GaGa tarzında ama dans figürleri ve klibin havasına uyan kostümler klibi çok zenginleştirmiş.özellikle dans üzerinde durmak istiyorum çünkü cidden hareketler çok hoşuma gitti.
ayrıca klibin bazı sahnelerinde Lady GaGa'yı dünya üzerinde görebileceğimiz en güzel haliyle görüyoruz sanki (bkz.ağladığı sahneler).makyajı yüzüne acayip gitmiş.o çirkin kadından bile neler çıkabilirmiş dedirtti bana.
bir sahnenin daha üzerinde durmak istiyorum.hani küvette çekilen sahneler.orada yapılan makyajda da gözleri olduğundan büyük gösterilmiş ve klipteki psiko havayı biraz daha masumlaştırmış.
sonuç olarak;şarkı güzel,klip güzel,hayret ki Lady GaGa da güzel..daha ne olsun.

PS:bi büyüğümün beni uyarmasıyla yazılarımda imla kurallarına uyma kararı aldım,o yüzden böyle ciddi ciddi -yorlar bile yazıldı :) bundan sonra böyle :)
PS2:sevgili Atakan Kara'nın üstün dikkatinden kaçmayan bir ayrıntı var klipte..GaGa'yı zorla tutarak adamların önüne attıkları sahnede LG Burberry giyiyormuş.Atakan'a teşekkürler buradan.

Hiç yorum yok: