5.12.09

kısa kısa...

*bu haftanın benim için en kötü haberi lily allen'ın müziğe ara verecek olmasıydı.kendisinin sıkı bir hayranı olduğumu bilmeyen kalmamıştır herhalde,dolayısıyla en kısa zamanda bu kararının mantıksız(!) olduğunu anlayıp geri dönmesini ümit ediyorum.

*hande yener'in yeni single,albüm vs. her türlü çalışmasını bekleyen dinleyicilerini üzmesi beni hayal kırıklığına uğratıyor.geçen gün atv ana haber'de yeni single'ını söyleyeceği haberini aldım,oturdum televizyonun başına,yok allah yok.sonra son anda yarın çıkacak dendi,e dedik tamam yarın izleriz.ertesi gün açtık televizyonu yine haberin son dakikası geldi,ortada ne hande var ne de single.hande gibi fanlarıyla iç içe bir insanın,onları vaatlerle kandırması hiç etik değil :) en kısa zamanda kaliteli şeyler bekliyoruz ondan ve bu bekleyişin çok uzun sürmemesini istiyoruz,işte o kadar :)

*sertab erener'in yeni bir klibi var artık.yalan olmasın,2 gün önce falan yayınlandı bu klip.'açık adres' isimli melankolik parçaya çekilen klipte sertab erener'in aslında ne kadar hoş,güzel bir bayan olduğunu farkediyorsunuz hemen.dinlenilesi,izlenilesi.ne de olsa sertab :)

*aklımdayken bir hande haberi daha vereyim size.hande yener,önceki albümlerinde çalışma kararı aldığı şahıslarla şarkıları hazırladıktan sonra bu kararından vazgeçiyor ve şarkıların bu gizli versiyonları sonradan sonraya gün yüzüne çıkıyor.az önce elime 2 tanesi geçti mesela gerçekten hoş olmuşlar.apayrı tadında..ama hande yener bunları kullanmama taraftarı olmuş nedense.
daha önce yazdığım haberde(şu an bulamadım kendisini,belki de yazmamışımdır :)) size portecho'yla ortak çalıştığını söylemiştim.bu gizli şarkı olaylarının bu çalışma için de geçerli olduğunu düşünenler var.bakalım ilerleyen günler bize ne gösterecek :)

*oyuncu tuba ünsal,kariyerine müziği de eklemeye karar vermiş(günümüzdeki pek çok medyatik insan gibi).elektronik ve rock tarzda bir maxisingle çıkaracakmış.o çocuksu görünüşüne ve sesine rağmen becerebilecek mi merak ediyorum :)

*emel müftüoğlu'nun kızı çağrı'nın çıkış parçası 'kapıyı kapat'dan bahsetmiştim sizlere.şimdi de 2. bir şarkı çıkardı albümünden.klip 'kapıyı kapat'ın devamı niteliğinde.ilk parçayı sevmediğimi söylemiştim ama 'film metni'(şarkının adı bu) için aynı şeyi söyleyemeyeceğim,çünkü duyduğunuz andan itibaren içiniz kıpır kıpır oluyor hüzünlü sözlere rağmen :)

*son olarak eurovision 2010'dan bir haber paylaşayım.bu sene ülkemizi avrupa'da temsil edecek sanatçının emre aydın,manga veya şebnem ferah 3lüsünden birinin olacağının kesinleştiği söylenmişti.ancak son duyumlara göre bu haber de asparagas çıktı ve trt'nin sitesinde maille oylama yolu açıldı.sevdiğiniz sanatçıyı avrupa'da görmek istiyorsanız,parmakları çalıştırın :)

2 yorum:

ak. dedi ki...

Gözüm bana söz verdiğin yazıyı aradı ama yok.

newyorkglazer dedi ki...

ya onu ayrı bi post olarak ya da haber olarak yazmak garip kaçar diye düşündüm ama sözmdi ilgilenicem.o yazının linkini atarım sana.