22.5.10

Where Is The New Sh*t?

birçok sevdiğim şarkıcı ya da gruptan yeni albüm bekliyorum ama ne yazık ki bir türlü istediğim gerçekleşmiyor.ben de düşündüm ve bu isteğimi sizlerle paylaşmaya karar verdim.böylece yeni bir albüm ya da single haberi aldığınızda bana da duyurusunuz ne dersiniz? :)
i want to heard something about my favourite singers-bands' new album but my wishes don't come true..by the way i thought that if i share the names with you,you will give me good news,huh? :)

1-Maroon 5 ilk albümleri 'Songs About Jane'i 2002 yılında piyasaya sürmüşlerdi.5 yıllık uzun bir aradan sonra 2007 yılının mayıs ayında ikinci ve en son son albümleri olan 'It Won't Be Soon Before Long'u yayınlayan grup bu albümleriyle Billboard 200 listesine 1 numaradan giriş yapmıştı.
3 tanesi Grammy olmak üzere daha pek çok ödüle sahipler.müziklerine bayılıyorum ve en kısa zamanda yeni bir albüm istiyorum!
they recorded their first album 'Songs About Jane' in 2002 and after a long break they put out their second and last album 'It Won't Be Soon Before Long' in may 2007.this album have the first place in Billboard 200 directly.
they have a lot of awards and 3 of them is Grammy.i love their sound and i want a new album right now!

2-Gwen Stefani gerek şarkılarıyla gerek stiliyle bir dönemin en çok konuşulan isimlerinden olan Gwen Stefani'den de uzun zamandır yeni bir şeyler bekliyorum.daha önceleri No Doubt isimli(yine çok sevilen) grubuyla başarılara imza atan şarkıcı 2004'te 'Love.Angel.Music.Baby' albümüyle listelerin zirvesine oturmuştu.albümde Harajuku kızlarını arkasına alan Gwen yine uzun süre konuşuldu.2 sene sonraysa 'The Sweet Escape'i yayınladı.bu albümde Akon ve Pharell gibi ünlü prodüktörlerle çalıştı ve yine başarılıydı ama ne yazık ki 4 senedir yeni bir single ya da albüm haberi bile alamadık..Gwen en kısa zamanda aramıza geri dönsün!
Gwen Stefani who was famous about her style and her music doesn't give us news about an album or something else.
she started singing with No Doubt.after that she released her first solo album 'Love.Angel.Music.Baby' in 2004.everybody loves her sound and 2 years later she made another album which is name is 'The Sweet Escape'..she worked with Akon and Pharell in this one.
i want something NEW and also i've been waiting her to come round soon!

3-Justin Timberlake
genç kızların sevgilisi falan dermişim şimdi,yok.birçok bayanın ağzının sularını akıtarak baktığı dünyaya mal olmuş seksi biç Justin Timberlake'de beni üzenler arasında.2 adet solo albümden sonra 2006'da toplama bir albüm yayınlayan sonra da birkaç single'dan başka müzik adına hiçbir şey yapmayan Justin'den de yeni bir albüm bekliyorum.
Justin Timberlake who is almost every girls dream-guy makes me sad too.after 2 solo album he released a collection one in 2006 and did nothing except a few singles about music.i am looking for something new from Justin too.

4-The Pussycat Dolls
bu grup daha 2008'te albüm yaptı..ama dağıldıklarını duydum ve üzüldüm.sanırım sebep grupta sadece Nicole'ün göz önünde olmasıydı.buradan sesleniyorum lütfen BİRLEŞİN!!!!
this band put out an album in 2008 but i heard that they fell apart.i think it's just because of Nicole's leadership obsession.i just wanted to say please REUNITE!

lovez.

2 yorum:

apollo boy dedi ki...

maroon 5 albüm üzerinde çalışıyo.
gwen no doubt ile albüm çıkartmak üzere
justin, evde oturmuş karpuz büyütüyo
pcd de dağıldı. nicole yeni şarkısını yayınladı.

newyorkglazer dedi ki...

vuu süper haberler bunlar yani kısmen :D