6.9.10

Agy=LOVE

Agyness Deyn,en son saçlarını kazıtıp hepimizi şaşkınlıktan ağzı 5 karış açık bırakmıştı.ben Agy'nin sıkı fanı olduğumdan hiçbir şekilde hayranlığımı bozamıyorum :D
kendisinin son fotoğraflarından hoşuma giden birkaç tane paylaşayım istedim.ne tatlı bi kadındır yahu!
P.S:ayrıca şu resmi 'bir'lerden vesairelerden kurtulayım,sıyrılayım eski Hatice olayım istiyorum.mesela bir desem nolucak bi desem nolucak?! blog burası ayol.az rahat olalım :)
P.S2:fotoğrafların büyük hali için üzerlerine tıklayabilirsin dostum.
Agyness Deyn is one of my fav top-models.a few months ago she buzzed her hair and made us shocked but I'm a huge fan so I don't give up loving her :)
I just wanted to share her latest pics with you.what a pity!
P.S:if you want to see this pictures in HQ please click on it.




Hiç yorum yok: