11.2.11

Born This Way

Lady GaGa,yeni şarkısı 'Born This Way'i daha önce belirttiği(benim de duyurduğum) tarihten(Grammy Ödül Töreni) 2 gün önce yayınlama kararı aldı.biraz ani oldu,evet ama Hatice'ye değil,neticeye bakmak lazım :) kendi resmi sitesinden yaptığı geri sayımsa bugün sona erdi ve şarkının çıkışını büyük bir heyecanla bekleyen fanları rahat bir nefes aldı.tabi ben evde 2 dakka duramadığım için şarkıyı yayınlandığı anda sizlerle buluşturamadım.kısmet akşamın bu saatiymiş.muhtemelen 'bırak kızım bu ayakları,sen ne diyosun şarkı hakkında onu söyle,sadede gel 'diyorsunuz şu an..çok pis söz dinlerim;şarkıyı ilk dinleyişimde nötrlüğün dibine vurmuştum.şu an bu yazıyı yazarken 2.kez dinliyorum ve fikirlerim olumlu yöne doğru hafif bir kayışa geçti.ay yok yok bayılıdım ben bu şarkıya..AAAĞ!
GaGa,wanted to release her new single 'Born This Way' on an earlier date and this date was today! at first I didn't like the sound but now I'm lovin' it.PAWS UP LITTLE MONSTERS!
bu arada duymayanınız kaldıysa diye söylemek istiyorum;Vogue Italia  Mart sayısının kapağında Lady GaGa var.fotoğraflar Mario Testino tarafıından çekilmiş.
lastly;GaGa is on Vogue Italy's March cover and the photographer is Mario Testino.


bu son fotoğrafta Alexander McQueen'in ölümünden sonra markanın kreatif direktörlüğüne geçen  Sarah Burton'ın ilk koleksiyonundan bi parça görüyoruz üzerinde.ve evet,McQueen aramızdan ayrılalı bugün tam 1 yıl oluyor..
on the last pic,she is wearing a dress from Sarah Burton's first McQueen collection.it has been a year after McQueen's death..R.I.P. McQ.

Hiç yorum yok: