25.3.11

Bu Mudur?

Atiye,3.albümü 'Budur'u bugün piyasaya sürdü.çıkış şarkısı albümle aynı adı taşıyan 'Budur'.şarkı TTnet Müzik'te 50000'den fazla dinlenerek rekor kırdı ammmmmaaaaaa ben şarkıyı hiç beğenmedim.açıkçası Atiye beklentimi yüksek tutmuştu,dolayısıyla 'Budur' 'piyasa müziği'nden hallice sounduyla bende hayal kırıklığı yarattı.albümün diğer şarkılarından umutlu olduğumu belirteyim diyorum.
son olaraaak şarkıyı topa tuttum ama klibin stylingi ve kareografisi 10 numara.Atiye'nin tarzını da hep sevmişimdir zaten.

3 yorum:

Peaceinwonderland dedi ki...

Hala tanıtımı dinliyorum o hali çok daha iyi.

Adil Lachapelle dedi ki...

Merhaba, ben almanyadan Blogger. Sen bir resim yapmisin. BLugma doknuma diye. onu benim blogumda kulandim. sry my turkish is so bad :D i used it because i wrote about the thing that the blogs are closed in turkey :)

newyorkglazer dedi ki...

ya Barış bloga girebilip yoruma cevap verememe gibi salak bi sorun yaşadım.anca cevaplıyorum.
şu an için albüm pek tatmin etmedi ama belli olmaz :D

EnjoyYourLife,it's not a problem for me,thank you for telling me about this :)