17.4.11

Britney Spears-DANCE Till The World Ends

Britney Spears'ın yeni video haberini verirken 2 farklı video yayınlanacağını ve bunlardan birinin kareografiden ibaret olacağını söylemiştim.2.video 'DANCE Till The World Ends' yayınlanalı 3 gün oldu ama anlayış göstereceğiniz üzere enteresan bi haftasonu geçirdim ve videoyu ancak yayınlayabiliyorum :)
hani önceki yazıda 'o kadar dansa hâlâ nası zayıflanamadı ya ona da ayrı şaşıyorum..' demiştim ya..şimdi anladım.meğer dans dediğimiz şey Britcan'ımızın durduğu yerde popo sallayıp,saç savurmasından ibaretmiş.montaj kimin elinden çıktıysa o pambık ellerden öpücem vallahi.zira videoda kareografi o kadar görkemli gösterilmiş ki..gerçi kareograf'ın da suçu yok,o görevini yapmış.sonuçta Brit o kilolarla zapır zapır ne zamana kadar zıplayabilirdi ki..
here you are the DANCE video of 'Till The World Ends'.oh my god,Brit please get your ass of just a little bit! you were the princess of pop,WHAT ELSE?!

Hiç yorum yok: