21.5.11

2nd Anniversary!

aylardır gün saydığım blogumun 2.yıldönümü dün ne olduysa puf diye çıkıvermiş aklımdan.(her zamanki gibi)
düşünüyorum ve;'2 YIL OLMUŞ OHA' diyorum ve tabi ki 'iyi ki başlamışım' da..zira 2 yıldır -küçük bi süreliğine bırakmış olsam da- yazmaktan,paylaşmaktan en ufak bi bıkkınlık duymadım.hâlâ da yapmam gerekenler listesinde sanki maaşlı işmişcesine ilk sırada yer alıyor.ne diyim bu isteğim hiç bitmesin çünkü bu blog sayesinde mükemmel insanlar tanıdım,mükemmel şeyler gördüm.2 sene önce -hatta 1 sene önce bile- hayalini kuramayacağım şeyleri tek tek yaşadım,yaşamaya da devam ediyorum.
iyi ki açmışım,iyi ki yazmışım,iyi ki pes etmemişim..
2.YILIMIZ KUTLU OLSUN!
yesterday,it has been 2 years with my blog and don't know how but I forgot it!
I'm so happy about writing for 2 years without any tiredness.I'm so happy about having amazing friends,amazing moments,amazing memories under favour of my blog..
HAPPY 2ND ANNIVERSARY!

Hiç yorum yok: