1.8.11

Kısa Kısa..

  • Lady GaGa'nın yeni videosu 'Yoü & I' 15 Ağustos'ta,Türkiye saatiyle gece 11 gibi yayınlanacak.klipte GaGa,NY'tan Nebraska'ya Lüc Carl için yürüyormuş.Carl'ın bizzat videoda yer aldığı da dedikodular arasında..
    Lady GaGa's new video 'Yoü & I' will be released on 15th of August,3 am.GaGa walks from NY to Nebraska for Lüc Carl in the video.and also I heard that Carl has a role in 'Yoü & I'..
  • MTV VMA adayları yaklaşık 15 gün önce açıklandı bildiğiniz üzere..adaylıklardaki saçmalık kafamı kurcaladığından kati suretle oyumu kullandım.sevmeme rağmen,kıllığına Adele'in bol "chair" perfomanslı videosuna bi kere bile oy vermedim.
    işte benim seçimlerim;
    you know that MTV VMA nominees has announced 15 days ago.so damn silly..I like Adele but I don't vote for her "chair" performance and I feel so damn OK about it lol.
    here you are my votings;

    Best Pop Video:Katy Perry-Last Friday Night(T.G.I.F.)
    Best Hip-Hop Video:Kanye West ft. Rihanna&Kid Cudi-All Of The Lights
    Best New Artist:Kreayshawn-Gucci Gucci(tabi ki!/of course!)
    Best Female Video:Beyoncé-Run The World(Girls)
    Best Male Video:(birden fazla oy kullandım..üzgünüm/I vote 3 times,sorry)
                                Cee Lo Green-F*** You
                                Bruno Mars-Grenade
                                Kanye West ft. Rihanna&Kid Cudi-All Of The Lights
    Best Collaboration:(birden fazla oy kullandım..üzgünüm/I vote 3 times(again?),sorry)
                                    Kanye West ft. Rihanna&Kid Cudi-All Of The Lights
                                    Katy Perry ft. Kanye West-E.T.
                                    Pitbull ft. Ne-Yo&Afrojack&Nayer-Give Me Everything
    Video Of The Year:Bruno Mars-Grenade
  • Hurts,yeni klibini 'Evelyn'e çekicekmiş.öyle duydum..
    Hurts is going to take a video for 'Evelyn',rumours are in that way.                         

Hiç yorum yok: