5.8.12

Aynur Aydın on Chase The Glaze


bi süre önce twitter üzerinden size bi röportaj müjdesi vermiştim.işte bahsettiğim röportajı sonunda yayınlıyorum! Aynur Aydın,son günlerde Türk müziğine bomba gibi düşen,tarzı ve yorumuyla piyasaya yeni bir soluk getiren başarılı bi isim.ben de kendisini takip eden bir dinleyici olarak yapıştım yakasına,kaptım röportajı :) her ne kadar cevapları kısa da olsa kendisine bana vakit ayırdığı için teşekkür ediyorum ve sizi Aynur Aydın'la başbaşa bırakıyoruuuum.

-İlk solo albümünüz olan "12 Çeşit La La/12 Ways To La La"yı Lady GaGa,J.Lo,Britney Spears gibi dünya starlarının kayıt aldığı bir stüdyo olan Cosmos'ta kaydettiniz.Bu,albümün hazırlık sürecinde soundunuzu,vizyonunuzu nasıl etkiledi?
Aynur Aydın:Benim için önemli olan aynı müzik dilini konuşan insanlarla çalısmaktı, tabi ki böyle başarılı ve tecrübeli bir ekiple çalışmak vizyonumunu geliştirdi, yine de farklı ve bana yakışan bir sound oluşturduğumuza inanıyorum.

-İlk albümünüzü Türkiye'de çıkarmanızdaki en büyük etken nedir? Sonuçta ülkemizin pek de aşina olmadığı bir soundunuz var.
Aynur Aydın:Özelikle bu sebepten dolayı ilk Türkiye olmasını istedim, Türk müzik sektörüne yeni bi şeyler katmak istedim.
-Albümünüz 2 farklı dilde;İngilizce bir albüm tek başına beklenen ilgiyi görmez endişesiyle mi şarkıların Türkçesi de yapıldı?
Aynur Aydın:Hayır, Türkçe şarkı söylemeyi sevdiğim için.

-Gelelim asıl merak edilen,son günlerde pek sık bahsi geçen meseleye;Eurovision 2012 birincisi Loreen,yakın arkadaşınızmış ve albümünüze back-vocallik yapmış.İleride birlikte bir projeye daha imza atmayı düşünüyor musunuz?
Aynur Aydın:Loreen'le her zaman çalışırım çok yetenekli ve dünya tatlısı bir arkadaşım, ve aynı ekiple çalışıyoruz.

-Peki 2013 Eurovision'ında Türkiye adına yarışması için Aynur Aydın'a teklif gelse,cevabı ne olurdu?
Aynur Aydın:Evet olurdu.

-Türk müzisyenlerden(ölü ya da diri) kimlerle düet yapmak isterdiniz?
Aynur Aydın:Şu an düet işine uzağım, 1 sene sonra beni heyecanlandıran bir isimle yapmak isterim.Ünlü yada ünsüz önemli değil, yeter ki yetenekli birisi olsun, sesi beni etkilesin.

-Peki sizin için müzik efsanesi kimdir diye sorsam?
Aynur Aydın:Michael Jackson, Madonna, Beatles, Abba.

-"Step Up" isimli şarkısıyla tanıdığımız Darin Zanyar da yakın arkadaşlarınızdan ve albümdeki birçok parçada imzası var.Biraz Darin'le olan müzikal ilişkinizden bahsetmek ister miydiniz?
Aynur Aydın:Darin benim için bir yetenek bombası, onunla çalışmak inanılmaz keyifliydi..aynı vizyonu paylaşıyoruz.

-Son olarak Türkiye veya dünya çapında bir turne planınız var mı?
Aynur Aydın:Evet var, tarihler yakında açıklanacak…
Teşekkürler, sevgiler.

2 yorum:

I'm the butcher's masterpiece dedi ki...

Senle röportaj yapıp bu kadar kısa cevaplar vermesi hakaret gibi. Soğudum birden

newyorkglazer dedi ki...

bazıları röportaja okey verip saatlerce uğraşarak hazırladığım sorulara cevap atmıyor o yüzden ben olumluyum hala :D